Dave van de Velde / ZOOM möte

onsdag 18 september 2024 18:00-19:00, Zoom

This meeting will be held in English

Dave van de Velde är grundare och finansiär av projektet Peace on Earth.

Projektet startade 2018 och har varit ett skolprojekt mot mobbing, som i dag har blivit ett internationellt projekt inom Rotary.

Dave är medlem i Dr. Phillips Rotary Club i Orlando-Florida.

Sedan några månader har de och  Järfälla RK bildat ett gemensamt projekt mot mobbing.

Vi kommer att få ta del av Daves engagemang och vad som har gjort att han initierade en månfärd.

Logga in till mötet  via denna länk!

Dave van de Velde is the founder and financier of the Peace on Earth project. The project started in 2018 and has been a school project against bullying, which today has become an international project within Rotary. Dave is a member of Dr. Phillips Rotary Club of Orlando-Florida. For a few months, they and Järfälla RK have formed a joint project against bullying. We will learn about Dave's commitment and what made him initiate a trip to the moon.

Attend the meeting using this link!

Varmt välkommen